Holenderska marka piwa nowym sponsorem EURO 2020
HEINEKEN to najbardziej międzynarodowy browar na świecie. Jest wiodącym deweloperem i sprzedawcą marek piwa premium i cydru. AdobeStock/licencja podstawowa
Umowa sponsorska
– Heineken cieszy się niezrównaną relacją z fanami piłki nożnej dzięki naszemu sponsorowaniu Ligi Mistrzów UEFA. Cieszymy się, że możemy dalej budować relacje z partnerstwem UEFA EURO 2020 – napisał Hans Erik Tuijt, dyrektor ds. Globalnego sponsoringu HEINEKEN, na ich oficjalnej stronie.
Dobry sponsor
Marka ogłosiła również, że przedłużyła umowę z UEFA Champions League o kolejne trzy lata, do 2024 roku. Zostaną również partnerem UEFA Europa Conference League, nowego klubowego turnieju UEFA, który ma rozpocząć się w sezonie 2021/22.
HEINEKEN to najbardziej międzynarodowy browar na świecie. Jest wiodącym deweloperem i sprzedawcą marek piwa premium i cydru. Grupa kierowana przez markę Heineken ma portfolio ponad 300 międzynarodowych, regionalnych, lokalnych i specjalnych piw i cydrów. HEINEKEN ma dobrze zrównoważony zasięg geograficzny i zajmuje pozycję lidera zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się.
Mistrzostwa Europy 2020
Jest to więc świetna okazja dla Heinekena, by jeszcze bardziej rozbudować markę firmy.
Zawody odbędą się od 12 czerwca do 12 lipca 2020 roku.
To może Cię zainteresować